Share.

24件のコメント

  1. OMG..my babies ‼….thank you a lot to share the video (even if i d'ont understand a single word 😂😅 lol but) I'm so happy to see them again together…💋🥰 miss them so much IdAoki…😭….seriously, made my day 💋….better than black friday…lol 🤭

  2. これって、いつの少年倶楽部なんですか?関西では、やってないと思うんですが、いつの放映なんですか?

  3. 散歩はカウコンの合間で実現とか?目黒くんのかわいいはやましさのない純粋に素直なかわいいだと分かってるから受け入れる道枝くんに笑っちゃう!

Leave A Reply