so they are mad because you said "No xbox? 🥺" What the heck? This is ridiculous man. Also, even small creators get a seat for brand shaping. That's neat. Thanks for the insight.
B Fighter Kabuto, Dragon Ranger, Kabuto, Den-O and W are the peak performances of Seiji Takaiwa imo. Though I don't think we have to mention his other legendary performances as each and every Heisei Primary Riders he could along with some Rangers and non-primary Riders. He's one of the GODS in suit acting if you ask me.
41件のコメント
そろそろこの人主役でライダー作品作ってくれないか?
いゃ~もう、高岩さん カッケ~。
高岩さんもいいけど舞台とかに出てくる自我のあるショッカー好き
ただただ「かっけぇー」
My hero, Mr. Kamen Rider.
後にルパンレッドにエンゲージすることに…
回し蹴りうますぎやろ大好きww
ゴジュウジャー出てくれたの本当に感動した!全く色褪せないキレッキレのアクションに泣きました。僕たちの人生そのものなんです。
平成仮面ライダー生まれ 電王
キック綺麗すぎる体幹えぐすぎ
さすがMr.仮面ライダー
So cool!
そりゃ何十キロとあるスーツ着てアクションこなす方だから当たり前だろうけど高岩さんって体の分厚さが凄いよね
日本一かっこいいスーツアクター
最近ゴジュウジャーに初出演してましたね!
最高だった!
Lupin red
たまらんたまらん、顔とかは全然違うのにマジでライダーに見える不思議
"Grandma said this – beware the old man that contains the power of all riders!"
ゴジュウジャー出演びっくりしました。オーラ凄かったです!
カブトのライダーキック、
重心と体幹がぶれなさすぎて好き。
でもやっぱ一番は、電王の全フォームかなぁ。
ライダースーツというたがが外れた高岩さんは…無敵だ!
かっけぇ
perfeito❤
やはり美しい流れのカウンターキック✨
グッドモーニング、眠れる獅子でも魅了されました
so they are mad because you said "No xbox? 🥺" What the heck? This is ridiculous man. Also, even small creators get a seat for brand shaping. That's neat. Thanks for the insight.
Wwww(笑)。うおー!。スイマセン、あとでサイン下さいでウケた😂
めっちゃかっこいい✨(*´>ω<`*)
カブトのライダーキックマジで本物だぁってなる
ちりがみ博士がうらやましい
カブトのライダーキックのキレがヤバいw
Mr kamen Rider 🤩
Mr. Kamen Rider! 🙂
So he was involved with Den-O and Kabuto?
ハイキックが綺麗すぎます!
カブトのカウンターキック美しすぎて好きすぎて泣く 高岩さんにしかできねえ
動きがかっこよすぎる
ミスター平成仮面ライダーこと高岩成二やべえ
ビルドがビルドすぎてもうビルドなんよ(?)
そっか、上手いとかじゃなくてコレが本物なんだよね。マジですごい
キックうまっ!
B Fighter Kabuto, Dragon Ranger, Kabuto, Den-O and W are the peak performances of Seiji Takaiwa imo. Though I don't think we have to mention his other legendary performances as each and every Heisei Primary Riders he could along with some Rangers and non-primary Riders. He's one of the GODS in suit acting if you ask me.